My beauty wishlist ♥

By Pauline♥ - 16:36:00

Ahoj krásky! ♥

Opět po delší době přicházím s článkem :) Dnes se dozvíte, jaká přání tvoří můj wishlist :) Přání to většinou nejsou zrovna levná, a také nečekám, že se mi splní hned. Ale doufám, že postupně to půjde. Opravdu se nevyplácí sledovat videa ''best of 2016'' vašich oblíbených youtuberek, protože se wishlist ještě rozšíří. A co je nejhorší, že se se rozšíří o ty dražší věci :D
Tak pojďme na to!



Více v celém článku :)


1) NYX Soft matte lip cream v odstínu Monte Carlo- Po otevření pobočky NYX v Praze jsem se naprosto zamilovala do jejich matných lip creamů a protože mám ráda tmavé červené odstíny, tak budu ráda, když bude tento kamarád u mě doma :)

2) Dermacol Satin Make-up base- Je báze pod makeup, kterou každá z vás už určitě znáte. I přesto, že jsem na ní vždy četla jen samou chválu, jsem jí ještě nevyzkoušela.

3) NYX Soft matte lip cream v odstínu Abu Dhabi- Další krásný odstín těchto lip creamů. Nude barvy jsou podle mě základ a matné jsou ještě hezčí :)

4) Revlon Colorstay Makeup- Značka Revlon se konečně objevila i v drogeriích! Konkrétně v drogerii Rossmann. Spousta blogerek a youtuberek ho miluje a já ho rozhodně chci vyzkoušet. Navíc jsem hrozně ráda za to, že je dostupný v mnoha odstínech :)

5) Parfém Calvin Klein One- Tento parfém si mě naprosto získal hned po prvním stříknutí. Má jemnou vůni, která vydrží hrozně dlouho vonět ♥

6) L'oréal Collection Exclusive rtěnka od JLo- Po této rtěnce toužím ze dvou důvodů: 1. Má nádhernou barvu, 2. Je navržená JLo, kterou miluju! :D

7) Victoria Secret Mango Temptation Body Spray- Tento sprej bych si chtěla pořídit co nejdřív, protože voní po mangu, tudíž by se hodil na prosluněné dny :)

8) Sada štětců Zoeva Rose Golden Luxury set vol.3- Tento bod je nejdražším bodem celého wishlistu, a opravdu doufám,že se mi časem povede si pořídit i tuto krásnou sadu!

9) Tatcha Luminous Dewy Skin Mist- Je druhým nejdražším bodem v mém wishlistu a není to úplný must-have. Byla bych ráda, kdyby se mi povedlo ho sehnat, ale pokud se tak nestane, mrzet mě to nebude. Navíc ani není dostupný v českých parfumeriích, takže si asi počkám až se začnou distribuovat sem. K tomuto bodu mě inspirovala má nejoblíbenější youtuberka Christen Dominique :)

To byl můj wishlist! Jaký je ten váš? Napište mi do komentářů jestli máme nějaká přání společná, případně mi tam vložte odkaz na váš wishlist, ráda se inspiruji!
Také sledujte blogový instagram, najdete tam i fotky z mého každodenního života, které se na blogu většinou neobjeví. Odkaz je ZDE :)♥

Přeji krásný zbytek dne!
Vaše Pauline♥

  • Share:

You Might Also Like

2 comments

  1. och, na tú sadu Zoeva štetcov čakám už ako na soľ ! už som sa rozhodla na 100% že do nich zainvestujem, ale nie sú dostupné momentálne :(
    krásny wishlist :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Bázi pod make-up mám a je fajn, ale asi jsem na to příliš líná! :D Dávám si pod make-up denní krém nebo sérum a tak nějak mě to vyčerpá! :D NYX lip v odstíu Istambul jsem dostala od kamarádky a chystám se na ní sepst mini recenzy! :)
    www.lifestylebirdie.com

    OdpovědětVymazat